מחירי הדיור: 3 – 20 מלש"ח לדירה בפרויקט בתל אביב

    אבי יעקב No Comments on מחירי הדיור: 3 – 20 מלש"ח לדירה בפרויקט בתל אביב
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת מליבו בע"מ מקבוצת אורתם סהר, המנוהלת על ידי אמיר נחום, חתמה על הסכם לבניית פרויקט המגורים היוקרתי של חברת רותם שני בתל אביב שממומן על ידי קרן הגשמה. בניית הפרוייקט נאמדת בכ- 81 מיליון שקל. הוא ממקום ברחוב הירקון 29 בתל אביב ויכלול 55 דירות. עבודות הבנייה צפויות להתחיל בחודש הבא.

    מדובר בעסקה המשלבת קומבינציה ושירותי בניה שחתמה חברת רותם שני עם בעלי קרקע פרטיים. הפרויקט יוקם על קרקע בשטח של כ-2 דונם, ויכלול 55 יחידות דיור בנות 2- 3 וכן דירות דופלקס בנות 6 חדרים, בשטח של החל מ- 63 מ"ר ועד 220 מ"ר בנוי. הדירות יכללו חלונות פנורמיים וקירות מסך שישקיפו לים ולעיר, מטבחי יוקרה, מרפסות-דק רחבות ומערכות חשמל, מיזוג ותאורה משוכללות. מחירי הדירות יחלו ב- 3 מיליון שקל ועד 20 מיליון שקל, מחיר הפנטהאוז. הפרויקט מתוכנן על ידי האדריכלים גידי בר אוריין, דני קייזר ואלכס מייטליס וילווה במימון בנקאי של חברת הביטוח מנורה ובנק ירושלים. יש להדגיש, כי פרוייקט זה נכלל במסגרת שיתוף הפעולה בין רותם שני לקרן הגשמה.

    אבי טוריסקי, מנכ"ל משותף ברתם שני, מוסר "מיקום הפרוייקט ויוקרתו מושך את תשומת לב הרוכשים ועד כה, נמכרו 10 דירות מתוך 20 הדירות של היזם במסגרת עסקת הקומבינציה. כמו כן, פרוייקט זה מתווסף לפרוייקטים נוספים של החברה, ביניהם שכונת מגורים בת 500 יחידות דיור בגני תקווה אשר בנייתה תחל במחצית השניה של שנת 2014 .

    חנן שמש, יו"ר ומנכ"ל קרן הגשמה, המשקיעה בפרויקט, מסר: "רחוב הירקון מהווה את המרכז התיירותי של תל אביב ונחשב לרחוב היקר ביותר בעיר. בעשור האחרון, לאור הביקושים, בעיקר מצד משקיעים ותושבי חוץ, חווה הרחוב תקופת "רנסנס" בעקבותיה חלה פעילות נדל"נית ענפה באזור הכוללת שיפוץ מבני באוהאוס קיימים לשימור, בניית מגדלים המשקיפים לים, פתיחה של מלונות בוטיק יוקרתיים ועוד. במקביל, מתחמי בילוי ופנאי, בהם נמל תל אביב ומתחם התחנה המתחדש, הפכו מוקד משיכה לישראלים ותיירים כאחד".

    קרן הגשמה הנה קרן השקעות פרטית שמאתרת ובוחנת הזדמנויות השקעה ייחודיות במגוון תחומים: נדל"ן בארץ ובחו"ל, תעשייה, טכנולוגיה, אינטרנט, שירותים ועוד. הקרן מנהלת מאגר משקיעים המונה כ- 12,000 משקיעים.



    0 תגובות